Post by bensmetskunorpe on Feb 16, 2022 10:59:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Curse of Aros - MMORPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Curse of Aros - MMORPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Curse of Aros - MMORPG 2022 version ▞▞▞
Nei. Oppdater 👎 Bruh bare oppdater spillet dets alder du tar for å legge til noe nytt
The Tiger Giochi di ruolo dzbr
Fint spill og jeg har en forespørsel om hvorfor ikke legge til et autoangrep, flere ferdigheter og auksjonshuskommando slik at spillere som meg enkelt kan spille forresten ELSKER DETTE SPILLET❤️❤️❤️
Godt fornøyelig spill, men jeg føler at ettersom du gjør det samme om og om igjen kan det bli kjedelig.
det er et kult spill, forståelsen og konseptet er godt forberedt, jeg liker enda mer fordi det minner om spillene jeg bruker til å spille på gba da jeg var barn, liker det mer hvis du kan legge til klasser for karakterene og lage og bli med i guild ting og alt, hvis dere leser dette, så prøv det👌
kan du lage spillet slik at det ikke er max lvl og max aktivitet ... som uendelig å gjøre noe
Jeg visste ikke om reglene for ikke å bruke automatisk klikker til farm kan dere fjerne kontoen min, vær så snill
Spillet virker morsomt. Påloggingsskjermen holdt meg ut av spillet.
Beste spillet noensinne, jeg liker det veldig godt.. Du trenger ikke betale noe for å komme til toppen i dette spillet!! :-)
Ville definitivt gitt dette spillet 5 stjerner, men sist når jeg har prøvd å spille logger spillet meg på, men kobler ikke til en verden 😞. Annet som elsket spillet
Det er gode, men ikke nok ressurser rundt, og legg til noe startvåpen og utstyr og vær trygg
Dette spillet er ikke dårlig, men oppdateringen tar så lang tid. Som bro, jeg har ventet i bokstavelig talt 5 måneder, og hvilken oppdatering ga du oss? DEN MEST MINSTE OPPDATERING NOENSINNE. Dette er en så stor skuffelse for meg
Et helt fantastisk spill. Mange forskjellige måter å nyte COA på. Kamp, ferdigheter, sjefskamper og et flott fellesskap av spillere å sosialisere seg med. Dette er et spill som vil holde deg opptatt i lang tid. Vil også legge til at dette spillet IKKE betaler for å vinne. Det eneste ekte penger kan brukes til er kosmetiske gjenstander og navneendringer, som også kan fås i spillet uten kjøp. Utvikleren legger stadig til nytt innhold til spillet for å holde det ferskt. Verdt nedlastingen!
Spillet er godt å spille og det er morsomt og avslappende, men hovedproblemet er at jeg alltid sitter fast ved hovedskjermen. Den andre er at den stadig vises påloggingsknapp. Jeg nyter fortsatt til tross for disse problemene, så vær så snill å fikse dette problemet.
Jeg liker dette spillet, men dårlig server. Jeg har god forbindelse, men forsinkelse.
Dette spillet er det verste jeg mener bokstavelig talt at det tok meg lang tid bare å komme opp i nivå, det er bare irriterende
Jeg har endret frekvensen min for å være rettferdig for utviklernes hardt arbeid, jeg ser så mye potensiale i dette spillet, men det er mye behov for å forbedre, som at spillet krasjet.
Jeg synes spillet er morsomt, men ikke som en helhet, du tenker kanskje "åh! det er bare å gå opp i nivå og ha det gøy med dette spillet" vel, nyhetsflash, det er MANGE kategorier du trenger for å komme deg opp i nivå, som gruvedrift, tømmerhoggerarbeid ,matlaging for en hel familie, og mye mer, hvis spillutvikleren eller en administrator ser dette, VENNLIGST GJØR DET LETTERE VED IKKE Å LEVE SÅ MANGE TING OPP. Jeg liker spillet, jeg har så mange morsomme stunder, MEN GUD KAN DETTE GÅ TIL HELVETE. Det er alt
Spillet er anstendig, men grinden er altfor mye for jobber og skulle ønske det er flere typer utstyr og fangehull for mellomlag
Jeg hører kyllinggudene setter pris på en god anmeldelse, så her går det. Dette spillet er kjennetegnet til klassiske old school-spill. Tenk på runescape med utsikt over stjernedalen og en Zelda-lignende sverdkamp. Elsker det!
Meh
Et av de beste overlevelsesspillene, grinding belønner deg faktisk og det er gøy å gå opp i nivå, å betale gir deg ekstra, men det er langt fra en lønn for å vinne spill. Godt utførte utviklere
Dette spillet kunne trenge litt GM-tilstedeværelse, men annet enn den gode jobben folkens. De onde baphamet-greiene er en stor turn off tbh. Men det er en personlig ting.
Hei, jeg elsker spillet så mye, og det var gøy å spille... Så plutselig blir jeg kastet ut av spillet og må laste spillet på nytt igjen.. Vennligst fiks denne feilen eller feilen.
Spillet har potensial hvis du tilbringer en dag med det. Fra en uke av blir det fort et AFK-slipespill. Jeg må si oppdrett for ressurser er det kjedeligste i dette spillet. Se på skjermen og gjør ingenting. Hver dag! For du vil ikke kunne kjempe mot tøffere monstre uten den. Jeg vet at spillet fortsatt er i beta, men vel, det er min feil for å være nysgjerrig. Det er litt ironisk når automatisk klikking og makroing blir permaforbud, men det du gjør er akkurat det. Hvor er moroa
Jeg anbefaler virkelig dette spillet for de som liker å spille pixel mmorpg-spill. Den har et aktivt fellesskap, du kan være vedhogger, fisker, forhandler, pvp-spiller og mange flere. Den har kul grafikk og design. Spillet har også lagt til nye kampstiler. Vurderte den til 4 stjerner fordi jeg opplevde å rapportere en spiller som botter, men som ikke har vært utestengt på nesten en måned fra dagen jeg rapporterte ham, og feilen på golem room fortsatt ikke fikset, men det er alltid rom for forbedringer!
Jeg klarte å spille dette spillet i en dag. Det var ganske forvirrende i begynnelsen fordi det ikke ga meg noen opplæring eller noe, men da jeg skulle logge på spillet i dag, skjedde feilen. Den sa at den søkte etter oppdateringer, men etter en stund sier den at internettforbindelsen min er dårlig og prøver på nytt etter noen sekunder. Det gjør dette enten jeg har wifi eller mobildata, så jeg kan ikke spille spillet. Jeg har også prøvd å avinstallere og installere på nytt, og det samme problemet oppstår. Vennligst fiks dette.
Trenger et auksjonshus! Handel med andre spillere er veldig hektisk. Veldig kvernet etter nivå 65-70. Kjører jevnt på celledata. Enkel MMO med spillerinteraksjon. Edit: Etter siste oppdatering har spillet blitt stadig mer rotete. Chat midt på skjermen, gigantiske knapper og hotbars. Reduser rotet i brukergrensesnittet takk!!
Takk! Tyvm! Jeg er kjempeglad! Ty for problemet at du fikser det for meg! Tyvm!! #CoA4Ever ♥ tyvm!
dette spillet har vært åpen beta i 3 år. o kart. ingen oppdatering, utvikler bryr seg ikke om spill, gjør ingenting for å vokse spillet, tar penger fra spillere og ingen oppdateringer, dette spillet ser fortsatt ut som et spill laget av en ung person som nettopp har begynt å lage spill, tar fortjeneste fra folk som er dumme og tror de spiser spill , men det gjør de ikke!! bare idioter som betaler med 3 år og tror de hjelper, lol.. 3 år og bare noen få små kart, det er svindel!!!!
For vanskelig å samle ting og når rundt andre spillere det henger spor
Jeg var fornøyd nok med dette spillet, siden det manglet en tydelig historie eller oppdragssystem. Men jeg er VELDIG skuffet over å ha støtt på det samme påloggingsproblemet som jeg ble advart mot. Når jeg trykker på profilen min og det står "Logger inn...", forventer jeg å være riktig pålogget og ikke sitte fast ved å velge profilen min om og om igjen. Dette er en KJERNEMEKANIKER og er avgjørende for å la folk FAKTISK SPILLE SPILLET DITT. Det må fikses før mer nytt innhold legges til.
Spillet er bra, men det eneste problemet er at det bare er sverd. Jeg håper du kan legge til flere våpentyper og rustninger som legger til spesifikk statistikk. F.eks. Bow (spesiell rustning: øke nøyaktigheten) Staff (rustning: øke magisk angrep) kanskje noe sånt som dette. Håper du leser dette. 4-stjerners klikkfeil
Curse of Aros - MMORPG Игре улога gis
Den beste mmorpg jeg har spilt på mobil, hvorfor 3 stjerner? Super treg oppdatering. RNG for drops er ubalansert, hendelser bare fortsetter å gjenta seg. Har spilt og likt dette spillet i nesten 2 år nå og møtt mange venner, jeg vil anbefale andre å prøve det.
Curse of Aros - MMORPG Игре улога gis
Jeg kommer ikke inn i spillet, jeg trykker på Google-kontoen min, den laster inn i et sekund, og når jeg trykker på play igjen, så går det igjen, virker morsomt, men fikk ikke sjansen til å spille
Curse of Aros - MMORPG Jocuri de rol ihka
Det er et bra spill, men gruvedriften tar altfor lang tid. Det kan være lurt å fikse det og gjøre det lettere for folk å gruve.
Jeg ga den 4 stjerner på grunn av hvordan drop-systemet fungerer. Jo mer skade du gjør på et monster, desto større er sjansen for at du får fallet, det eneste problemet er at dette er spill for flere spillere, ppl har spilt dette spillet i lang tid og så mange ppl har sluttspillutstyr og driver oppdrett av monster som spillere med lavere lvl må bruke farm for å komme videre, så vær så snill å fikse dette
Flott spill hvis du liker Leveling og Skilling. Jeg tror den trenger noen hemmeligheter eller kanskje en hanske, til og med en arena for pvp. Trenger litt krydder. En hovedhistorie og bare litt av en by med noen flere butikker og kanskje til og med en handelsstasjon å poste på. Kanskje til og med gi spillere et privat område for å bygge sitt eget hus eller landsby, men faktisk ikke i selve verden, så det er ikke rot. Folk elsker å kunne tilpasse et lite personlig område. Disse tingene kan gjøre dette spillet virkelig episk.
Dette spillet trenger et verdenskart slik at spillerne kan se hvor det går, og trenger en historie å fortelle. Bortsett fra at dette spillet er kjempebra, jeg spilte spillet i omtrent 20-30 minutter og jeg er nivå 20, det er utrolig.!!!!!!
De oppdaterer bare spillet en gang hver 6. måned eller så, ikke kast bort pengene dine på spillting, alle folk som jobber her er late 1 oppdatering hver 6. måned er ikke akseptabelt
Jeg begynte nettopp. Jeg er ikke sikker på om det er et spillerhus, men hvis ikke ville det vært kult å kunne bygge et med tilpassede oppbevaringsbokser for å lagre forskjellige ting. Jeg liker at det er pvp, men jeg prøver fortsatt ut spillet.
Så jeg elsker dette spillet, misforstå meg ikke, men jeg tror utviklerne bør legge til noen funksjoner. Inkludert ting som forskjellige klasser som en mage, rogue, osv. Sammen med det burde de legge til et kart fordi jeg malte en fiende på lvl 25 mens jeg er på nivå 35 bare for å finne ut at jeg kunne male en fiende på nivå 30, så et kart ville være nyttig.
Curse of Aros - MMORPG Jocuri de rol ihka
Kult spill, men det har ikke tutorials som hvordan du får en øks eller en hakke og å lage
Elsker dette spillet, men det er vanskelig å komme opp i nivå
Det er et flott spill, selv om det ikke er noen veiledninger om hvordan det fungerer, og det har ingen ferdigheter, så jeg kan ikke vente til neste oppdatering.